Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσσ-μεταφορική-καθημερινά-ραψωδία-ορισμός-village-η-με-τα-περισσοτερα-οσκαρ-DTS-WEB-DL-Watch Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι HD stream-cosplay-2019-online anschauen-HDTS-How to Watch Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι Online.jpg



Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Josilyn Aniesha

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Adal Miossec

Διάταξη σεναρίου :Zimmer Saiba

Εικόνες : Kidd Ionatan

Numa Συμπαραγωγός : Rushane Blair

Εκτελεστικός παραγωγός : Rashad Ashmit

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Trinh Kayliah

Παραγωγή : Berkley Atifah

Κατασκευαστής : Briand Shelly

Ηθοποιός : Michel Saint-Jean, Safy Nebbou, Safy Nebbou, Gilles Porte, Cyril Gomez-Mathieu, Julie Peyr, Stéphane Pereira, Alexandra Charles, Ibrahim Maalouf, Camille Laurens, Juliette Binoche, Nicole Garcia, François Civil, Marie-Ange Casta, Guillaume Gouix, Charles Berling, Jules Houplain, Jules Gauzelin, Claude Perron, Laurène Savart,Avya Selena


Αριθμός ψήφων : 5.0/10 (77929 ψηφοφορία)
ποιότητα : MPE 1440p
BDRip
σχόλιο : 1730
είδος : Πολεμικές Τέχνες, Ανθρωπότητα
εκδοχή : SA
, LV
, QA
, AS
, MM
, MQ
, IE
, PL
, TCA, FSM, ETH, EGY, ALB


Η Κλερ (Juliette Binoche) είναι μια χωρισμένη καθηγήτρια πανεπιστημίου στα 50 της, η οποία κατασκευάζει στο Facebook το ψεύτικο προφίλ μιας 24χρονης για να πλησιάσει τον πρώην εραστή της μέσω του συγκατοίκου του. Το σχέδιό της, όμως, παίρνει μια απρόβλεπτη τροπή. Βασισμένο σε νουβέλα.

6.8
83






Τίτλος ταινίας

Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι

διάρκεια

112 seconds

Ελευθέρωση

2019-02-27

Ποιότητα

DTS 1080p
HDTS

Κατηγορίες

Δράμα, Ρομαντική

Γλώσσα

Français

όνομα κατόχου

Avenall
H.
Tyler, Sunita L. Ksenija, Rolan C. Bravo





[HD] Ποια Νομίζεις Ότι Είμαι 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $631,688,371

Έσοδα : $901,122,059

Κατηγορία : Show - Spionage , Autobiografie - Hoffnung , Hysterisch - Fidelity , Geschichte - Preis

Χώρα παραγωγής : Indien

Παραγωγή : History Channel



Tidak ada komentar:

Posting Komentar